tisdag 12 april 2011

Första inlägget i Hockeyfabrikens blogg

Nu har jag tvekat och skjutit detta första inlägg alldeles för länge...men nu ska vi få fart på denna blogg. Så vad kommer den då handla om? Ja namnet på denna blogg kanske redan avslöjat att den förmodligen kommer att handla om ishockey. Hockey, världens roligaste sport, roligt att spela men kanske ännu roligare att få vara med att utveckla som tränare, pappa och företagare.

Jag har nu tillsammans med min tränarkollega Martin Engstedt tagit steget fullt ut och startat företaget Hockeyfabriken. Vår devis är "Talangutveckling med ambition", stora ord kan säker vissa tycka men det är ingenting vi brinner lika mycket för som att utveckla duktiga unga hockeyspelare.

I denna blogg kommer du få inblick i vårt arbete att etablera hockeyfabriken.se som en central punkt för alla som brinner för att utveckla duktiga unga hockeyspelare. Du kommer få direkt inblick i träningsmetodik, utveckling av klubbor och massor av andra spännande och ibland svåra frågor som man som förälder, tränare, styrelseledamot möts av.

Väl mött och jag hoppas att denna resa kommer bli lika spännande för er som för mig. Nedan en bild där jag trivs allra bäst, nämligen på isen :-)













Med vänliga hälsningar
Thomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar